Andrea Štimac: 65. Festival kreativnosti Cannes Lions

Andrea Štimac: 65. Festival
kreativnosti Cannes Lions

Cannes

Festival kreativnosti u Cannesu

Ponedjeljak je obilježio početak 65. Festivala kreativnosti Lionskog festivala u Cannesu. U Cannes je stiglo čak 16.000 ljudi.

Prvi dan započeo je predavanjima, panelima i ostalim događanjima s temama od kreativnosti do tehnologije od kojih su nama posebno zanimljive kreativnost, inovativnost i globalni utjecaj na društvo.

Gledajući program naglasak je na važnosti provođenja ideja koje pogoduju savršenoj ravnoteži podataka i kreativnosti; mješavina lijevog i desnog mozga. Stoga će ove godine u Cannesu i dalje biti fokus na povezivanju točaka preko poslovnih streamova kako bi se optimizirali krajnji komercijalni ishodi. Još jedna jasna fokusna točka ove godine, ne samo za marketinšku industriju, već je u cijeloj zajednici naglasak na gender equality i diversity. To je istaknuto u Cannesu kroz inicijativu “See It Be It” koja se bavi rodnom neravnotežom u višem kreativnom vodstvu promicanjem veće raznolikosti i zastupljenosti kroz opsežnu obuku, mentorstvo i mogućnosti umrežavanja. Iako još uvijek treba raditi, promjena se može osjetiti.

Cannes Lions 2018.

“Činjenice postoje: Raznolikost je dobra za posao. Poboljšava kreativne rezultate i osigurava da s klijentima relevantno razgovaramo”. Budući da se industrija bori da ostane relevantna za kulturu i društvo, zanimljivo je vidjeti kako se brendovi i agencije istovremeno kreću izvan zacrtanih okvira i razgovaraju o promjenama. Po zastupljenosti gender equality teme rekli bi da je to highlight tema ovogodišnjeg Cannes Lionsa.

The Female Quotient i The Girls Lounge su u Hotelu Martinez organizirali fenomenalne dobronamjerne razgovore u kojima vodeći stručnjaci ove industrije razgovaraju o problemu, promjenama i inicijativama na temu gender equality i diversity.

Hotel Martinez

Osim toga, Lions je također uveo #MoreLikeMe hashtag koji ima naglasak na raznovrsne kreativne talente kako bi podržali agencije na njihovom putu poticanja više kulturno reprezentativnih kreativnih talenata i timova. Program je odabrao 15 rasno i etnički raznolikih talenata i timova, dovodi zvijezde u Cannes za inspirativno iskustvo, uključujući mentoriranje, umrežavanje i posebno oblikovan program

Ove godine je predstavljen dvodnevni hackathon pod nazivom “Promjena za dobro” u suradnji s Amazonom i međunarodnom platformom za zastupanje Global Citizen. Lions su pozvali kreativne talente iz cijelog svijeta na temu šest točaka za koje trebaju dobre ideje u smjeru njihovog rješavanja, uključujući teme poput siromaštva, hrane i gladi, zdravstva, obrazovanja, ravnopravnosti spolova i čiste vode i sanitacije.

Foto: Cannes Lions/Getty Images, Creative Commons

Učitati još
Zatvori