5 učinkovitih trikova koji pomažu smanjiti unos šećera

secer

Konzumacija šećera je osim navike za mnoge postala zdravstveni problem koji ne utječe samo na tjelesnu težinu i izgled već i zdravlje. Prehranom bogatom šećerom riskirate puno toga: demenciju, cirozu jetre, srčani ili moždani udar te dijabetes. Osim što stvara ovisnost, nakon doze slatkog osjetit ćete manjak energije i pospanost. Mnogo je negativnih čimbenika koji utječu na organizam prilikom konzumacije šećera, ali bitku s unosom šećera možete započeti već sada.

Zamijenite grickalice tamnom čokoladom

Tamna čokolada je zdrava namirnica koja će poboljšati vaše raspoloženje, a tamna čokolada sadrži više antioksidansa, nego mliječna, jer ima veći udio kakaa i manje kalorija, zasitna je i bogata vlaknima – što je bolje za osobe, koje žele smršaviti.

Tamna cokolada2

Izbjegavajte zaslađivanje toplih napitaka

Svi volimo ekstra žličicu šećera u svojim napitcima, ali probajte se riješiti ove nezdrave navike. Čaju dodajte cimet, a u ljubitelji kave neka razmisle koliko pozitivnih strana ima konzumacija ovog napitka bez dodatnog šećera.

Jedite više voća

Pokušajte konzumaciju šećera svesti na minimum tako da jedete više zdravih međuobroka, a u tome će vam svakako pomoći i voće, koje je prirodan izvor jednostavnih ugljikohidrata.

vodavoce1

Napravite detox plan

Jednostavnim koracima koje možete prakticirati svakodnevno pokušajte smanjiti unos šećera, a najbolji način za to je slijeđenje detox plana koji podrazumijeva redukciju određenih namirnica koje sadrže šećer, a pomaže u samokontroli prilikom odvikavanja od istog.

Zamijenite šećer zdravim alternativama

Stevia, kokosov šećer, rižin sirup su zdrave namirnice koje mogu biti zamjena šećeru i postati dio vaše zdrave prehrane, a možete konzumirati i nezaslađene proizvode od kokosa.

Foto: Shutterstock/Wildfox

Komentari