Ako želite biti u formi do ljeta prestanite raditi ovih 6 grešaka

formadoljeta1

Iako su ljeto, more i plaže sad uistinu iza ugla, a vi se korite jer ipak niste krenuli s vježbanjem onda kad je trebalo, ne brinite. Nikad nije kasno početi usvajati zdrave navike koje će trajati doživotno – već mjesec dana odgovornog vježbanja i pravilne prehrane dovest će do pozitivnih rezultata koji će vas motivirati da nastavite dalje. Treniranje je samo jedan dio priče, važan dio postizanja ciljeva odvija se i u kuhinji, ali uz malo truda i zdravih navika ubrzo ćete uhvatiti dobar ritam.

@elsas_wholesomelife

@elsas_wholesomelife

Prestanite preskakati obroke

Preskakanje doručka jer vam “ne paše hrana ujutro”, “niste jutarnji tip”, “trebate samo kavu” itd. neke su od najvećih zabluda koje s godinama samo prekidaju prirodan ritam organizma kojemu treba hrana. Uostalom sve je to samo navika, a jednom kad je usvojite nećete moći zamisliti dan bez bogatog doručka koji će vas dugo držati sitima i zbog kojeg nećete za vrijeme radnog vremena posezati za slatkišima, grickalicama i pekarskim proizvodima dok čekate ručak.

@fakander

@fakander

Prestanite gladovati navečer

Ne samo zaboravljanje večere, već svjesno gladovanje od kasnih poslijepodnevnih sati, nikako ne može biti dobro za tijelo kojem treba ‘gorivo’ da bi pravilno funkcioniralo. U protivnom će svaki sljedeći obrok, ma kako malen bio, samo pospremiti u zalihe. I onda ste dobili potpuni kontraefekt – masne naslage ostaju, a vi ste gladni. Pojedite cjeloviti obrok – posegnite, primjerice, za posnim sirom s dodacima ako nemate vremena kuhati. Svi znamo da bilo što s predznakom ‘posno’ nije najfinija stvar na svijetu, ali poslužit će svrsi.

@elsas_wholesomelife

@elsas_wholesomelife

Prestanite piti alkohol

Čaša vina tu i tamo nakon obroka nije grijeh, ali već jedan izlazak i miješana pića prepuna šećera mogli bi poremetiti delikatni balans na kojem aktivno radite. Odreknite se koktela na neko vrijeme i ubrzo ćete vidjeti razliku, ne samo u kilogramima, već i zdravijoj koži.

Prestanite jesti junk food

Ova je točka jasna sama po sebi, ponajviše zato jer junk food uvijek za sobom povlači još nezdrave hrane. Ubrzo niste siti ako fini cjeloviti obrok niste ‘pritisnuli’ s dva-tri-četiri reda čokolade, zbog čega je najbolje grickalice i slatkiše iz prehrane ukinuti u potpunosti i naglo, kao kad skidate flaster. Da, bit će teško prvih tjedan dana, ali s vremenom sve lakše, a vi ćete se osjećati neusporedivo bolje.

@thetoastedpinenut

@thetoastedpinenut

Prestanite zaboravljati na proteine

Proteini pomažu pri održavanju i izgradnji mišićne mase i iako mislite da to vama ne treba jer ne namjeravate krenuti s body building natjecanjima, mišići su motor koji održava naše tijelo, pokreće metabolizam i zauzvrat topi masne naslage. Osim toga, namirnice bogate proteinima su dugotrajno zasitne i gase želju za pretjeranom uživanju u ugljikohidratima. Sami napravite eksperiment – pratite osjećaj nakon što ste pojeli, primjerice, kuhano jaje i nakon što ste pojeli lisnato pecivo iz pekare pa će vam ubrzo biti jasno da sve to nisu samo prazne priče.

@thetoastedpinenut

@thetoastedpinenut

Prestanite preskakati treninge

Propustili ste trening jednom zbog obaveza, pa jednom jer ste bili umorni, jednom jer ste odlučili nadoknaditi vrijeme s prijateljima i tako zaredom. Vrlo je lako izgubiti ritam koji vas drži motiviranima pa se potrudite da se držite rasporeda ako želite najbolje rezultate u kraćem vremenskom roku.

@fakander

@fakander

Foto: Instagram, Free People

Komentari