Humanitarna kampanja ‘Budi jaka’ uspješno privedena kraju

RRV_8414_BudiJaka_05

Humanitarna kampanja „Budi jaka“, koju su tijekom dva mjeseca provodili dm-drogerie markt i Pantene, krajem ožujka i službeno je privedena kraju. U njoj su sudjelovali svi kupci Pantene proizvoda u trgovinama dm-drogerie markt d.o.o, prikupivši naposljetku iznos od 80.000 kuna, koji je jučer u obliku donacijskog čeka uručen Biljani Bjelajac Poznić, predsjednici udruge Kosa ljubavi, posvećene izradi vlasulja od prirodne kose za djecu oboljelu od malignih i autoimunih bolesti.

budi jaka iva balaban (3)

Osim donacijskim čekom, završnica ove dobrotvorne kampanje također je obilježena primopredajom vlasulje djevojči Lani oboljeloj od maligne bolesti, koja je napokon dočekala trenutak da isproba svoju novu frizuru. Djevojčici, ovu specijalno i za nju izrađenu vlasulju predala je Iva Balaban, zaštitno lice Pantene kampanje ‘Budi jaka’. Lana je svoju vlasulju s veseljem isprobala, a majka djevojčice Ivana Artić ovom je prilikom izjavila: „Vlasulja od prirodne kose za našu Lanu trenutno nam jako puno znači. Zahvaljujemo od srca svima koji su sudjelovali u donaciji i želimo im poručiti da su nam pružili neizmjerno puno snage i samopouzdanja. Bolesti s kojom se nosimo na ovaj način pokazujemo da nećemo odustati i da želimo što prije nastaviti sa svakodnevnim aktivnostima koje uključuju lijepu i snažnu kosu“.

budi jaka iva balaban (4)

Ukupna vrijednost donacije koja je prikupljena u humanitarnoj kampanji „Budi jaka“ iznosi 80 tisuća kuna, što za djevojčice oboljele od malignih bolesti znači još 16 vlasulja od prirodne „Zahvalni smo i sretni što kampanjom „Budi jaka“ pomažemo djeci da se lakše nose s teškim izazovima pred kojima su se našli. Kampanja „Budi jaka“ je pokazala veliko srce svih uključenih, a najviše kupaca koji su kupnjom Pantene proizvoda u dm-drogerie marktu d.o.o. omogućili da djevojčice oboljele od malignih bolesti dobiju vlasulje od prirodne kose. Zahvaljujemo i partnerima kampanje, dm-drogerie marktu d.o.o. i udruzi Kosa ljubavi koji su svojim naporima značajno pridonijeli ostvarenju zajedničkog cilja“, izjavila je marketing menadžerica P&G-ja u Hrvatskoj, Antonija Svirčić.

Humanitarna kampanja „Budi jaka“, tijekom dva je mjeseca imala veliki odjek u javnosti, što je potvrdila i Maja Bogdanović, menadžerica za asortiman iz dm-drogerie markt d.o.o.: „Kampanja „Budi jaka“ je u javnosti i među našim kupcima osvijestila potrebu da se djeci oboljeloj od malignih bolesti omogući izrada vlasulja od prirodne kose. Sretni smo što smo u prilici biti dijelom kampanje koja je djeci i roditeljima olakšala teške trenutke i djevojčicama izmamila osmijehe“.

budi jaka iva balaban (6)

Na listi čekaja za vlasulje od prirodne kose još je 15 djevojčica, a u udruzi Kosa ljubavi očekuju da će biti izrađene i donirane do kraja godine. Svoje zadovoljstvo učinjenim nije mogla sakriti ni Biljana Bjelajac Poznić, predsjednica udruge Kosa Ljubavi: „Još uvijek ne možemo vjerovati da smo uspjeli potaknuti toliki broj ljudi da se uključe u kampanju i sudjeluju bilo kupnjom proizvoda Pantene, bilo darivanjem vlastite kose. Do sada smo prikupili oko 4 tisuće donacija kose, a novčana donacija iz kampanje „Budi jaka“ omogućit će nam izradu vlasulja za djecu koja ih još čekaju. Od srca veliko hvala svima“.

Foto: Rajna Raguž

Komentari