Hrana koja smanjuje anksioznost

@ardenrose

@ardenrose

Briga o sebi kroz uravnoteženu prehranu jedan je od najjednostavnijih načina kojima možete pozitivno utjecati na svoje zdravlje. Iako smo svjesni te činjenice pri pojavi jasnih i vrlo čestih simptoma anksioznosti poput otežanog disanja ili drhtanja ruku rijetki među nama će posegnuti za zdravom hranom kao sredstvom u borbi s tim neugodnim osjećajem. Nekoliko redova slatke mliječne čokolade bit će češći izbor u potrazi omiljenom namirnicom koja će nam pružiti utjehu i smirite osjećaj tjeskobe.

Iako takav izbor nikad neće umanjiti taj neugodni osjećaj koji sve više ljudi sve češće preplavljuje u stresnoj svakodnevici, na kuhinjskim policama i u frižideru nalazi se nekoliko moćnih pomagača. Ako se nerijetko suočavate s tjeskobom, jednim od najčešćih problema suvremenog društva, u nastavku vam donosimo nekoliko zdravih pomagača koji će unijeti ravnotežu unutar vašeg organizma i pomoći vam da otjerate neugodan osjećaj.

ČAJ OD KAMILICE

Zbog svoje moć opuštanja organizma iznutra, kamilica je jedan od najpoznatijih i najpristupačnijih zdravih antidepresiva koji će svojim umirujućim učinkom znatno smanjiti osjećaj nemira i tjeskobe.

@wishwishwish

@wishwishwish

LOSOS

Riba je jedna od skupina namirnica koja se uvijek spominje kao sastavni i vrlo važan dio zdrave i uravnotežene prehrane. Uz mnoge pozitivne učinke redovite konzumacije ribe, za vrijeme stresnih perioda u kojima se često susrećete s osjećaj anksioznosti, mjesto za ribu, točnije losos, na vašem dnevnom ili tjednom meniju važnije je no što mislite. Losos, osim ukusnog početka obroka, predstavlja i odličan početak u svakodnevnoj borbi s anksioznošću. Dok adrenalin povećava broj otkucaja vašeg srca i stvara generalni osjećaj straha, losos na vašem tanjuru pomaže vašem organizmu kako bi spriječio povišenu razinu adrenalina i uklonio njegove negativne posljedice.

AVOKADO

Omiljeni avokado svojim brojnim pozitivnim učincima opravdava status jedne od najpopularnijih superhrana. Bilo da ga volite jesti samog, unutar ukusne salate ili u jednostavnom spoju sa šnitom omiljenog kruha i prstohvatom soli, avokado sadrži vitamin B i smanjuje krvni tlak što direktno utječe na zdravlje vašeg mozga.

@madeleine_shaw_

@madeleine_shaw_

GRČKI JOGURT

Sa zavidno visokom dozom vitaminima B6 i B12, kalcija, magnezija i proteina, grčki jogurt jednostavna je, lagana i ukusna namirnica unutar hladnjaka koja smanjenjem krvnog tlaka jako brzo smanjuje i osjećaj tjeskobe. Bilo da se grčki jogurt unutar vaše svakodnevne prehrane našao u ulozi zdravog doručka, unutar ukusnog umaka za salatu ili kao jednostavni i uvijek pristupačan snack, njegovom redovitom pojavom na vašem tanjuru lako ćete ukloniti pojavu svakodnevnog stresa i tjeskobe

TAMNA ČOKOLADA

Iako smo slatku mliječnu čokoladu na samom početku spomenuli kao jedan od čestih, ali nimalo korisnih izbora, za vrijeme stresnih perioda ispunjenih anksioznošću kvalitetna tamna čokolade pomoći će vam da smanjite taj nimalo ugodan osjećaj. Puna antioksidansa, tamna čokolada sa 72% kakaa ili više smanjit će djelovanje hormona stresa i brzo postati omiljen, vrlo ukusan pomagač skriven u kuhinji.

@superfoodrunner

@superfoodrunner

Tekst: Ela Jarni

Foto: Instagram

Komentari