Ovi popularni beauty brendovi odlučili su misliti zeleno i očuvati okoliš

Ovi popularni beauty brendovi odlučili su
misliti zeleno i očuvati okoliš

U godini smo kada je održivi razvoj tema broj jedan u svijetu. Nakon klimatskih promjena i zagađenja okoliša, tema ekologije sama se nametnula u prvi plan. Popularni beauty brendovi, sve više promišljaju o ekološkim problemima i pokušavaju pronaći rješenja jer upravo je beauty industrija uvrštena na mjesto broj dva svjetskih onečišćivača okoliša, nakon naftne industrije.

Jedan od najvećih problema je količina ambalaže i otpada koji dolazi od proizvoda za osobnu njegu. Kad do 40 % sveukupne plastike dolazi od ambalaže, to je velika stvar i otvara prostor za reakciju.

Popularni beauty brendovi uvode “zelena” rješenja

Velika imena poput Procter & Gamblea pokazala su kako im je cilj smanjiti ambalažu za 20% do 2020. Unilever je smanjio ambalažu za 28 posto od 2010. godine i želi smanjiti otpad povezan s njihovim proizvodima za 50% u 2020. godini.

Slično tome, manje indie robne marke vode glavnu riječ kada je u pitanju inovativni pristup ambalaži. Uz to, jedni od najpoznatijih svjetskih beauty brendova svojim primjerom pokazali su kako se može uspješno poslovati, ali ne na štetu okoliša.

Lush Cosmetics

Lush je još prošle godine uveo liniju tzv. golih proizvoda bez ambalaže. Naglasak je na samom proizvodu, njegovom mirisu, sastojcima koji su ugodni za kožu. U ovom golom izdanju dolaze gelovi za tuširanje, šamponi pa čak i losioni za tijelo. Na prvi pogled gelovi za tuširanje izgledju poput sapuna, ali ne sadrže sapunsku bazu već sastojke koji su karakteristični upravo za gelove za tuširanje. Ovakvi proizvodi osim što čuvaju okoliš, idealni su za putovanja, a pritom ne morate ni brinuti o dozvoljenoj količini tekućine u avionu.

Kaia Naturals

Kaia Natural u svoju su ponudu uveli kartonsko biorazgradivo pakiranje. Ukoliko bacite ovu ambalažu na tlo, za tri mjeseca će potpuno nestati. Osim toga, može se i reciklirati. Izgleda zabavno i lijepo, a ni malo ne šteti okolišu. Riječ je o proizvodu- Juicy Bamboo Cleansing Clot od meda, citrusa, ulja jojobe i 8 esencijalnih ulja.

Seed Phytonutrients

Seed Phytonutrients, linija je za osobnu njegu koju je osmislio L’Oréal. Riječ je o proizvodima za njegu tijela i njegu kose koji su upakirani u ambalažu koja nije od plastike. To je rezultiralo sa ukupno 60 % manje plastike za svaki proizvod.  Ambalaža je napravljena od recikliranog papira i plastike, a svaka bočica sadrži iznenađenje. Nakon što potrošite proizvod, naći ćete paketić sjemena iz tvrtke Hudson Valley Seed Company koji možete uzgojiti na vašem prozoru.

Alima Pure

Alima Pure je još jedan beauty brend  koji potiče svoje redovne korisnike da kupuju pakiranje jednom i napune ga nakon što proizvod potroše. Osnovno je pakiranje plastično, jednom se kupi i nikada ga više ne moraju zamijeniti već ga samo dopune što ozbiljno smanjuje količinu otpada.

Kjaer Weis

Riječ je o proizvodima koji na prvi pogled djeluju previše luksuzno, no zapravo je ideja vrlo promišljena i ekoliški osviještena. Budući da je cilj da se što manje ambalaže baca i tako zagađuje okoliš, tvorci ambalaže za brend Kjaer Weis osmislili su osnovno pakiranje od obojene kože u koje ide metalna kutija. Nakon upotrebe, ova se ambalaža dopunjuje, tako da jednom kupljeni proizvod, odnosno njegovu ambalažu možete imati za zauvijek.

Uz malo promišljenosti i uloženog vremena za potragu kvalitetnih proizvoda koji čuvaju ljepotu i zdravlje kože i kose, možemo dati svoj doprinos i očuvanju prirode. Webshopovi nam, također, mogu pomoći u potrazi za savršenim proizvodima i pritom nam uštedjeti vrijeme koje nam je glavni izgovor zašto se toliko često odlučujemo za proizvode koji narušavaju okoliš.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori