5 zdravih namirnica za svaki dan

Zdravi, cjeloviti obroci često nisu na našem meniju zbog užurbanog načina života, a planiranje što jesti u međuobrocima mnogima predstavlja stres pa rutinski posežu za nezdravim grickalicama.

orašasti plodovi

Da bi spriječili ovu lošu naviku, u svoju prehranu uvrstite namirnice koje će vas dugo odražati sitima, dati vam energiju i utjecati povoljno na vaše zdravlje. Donosimo vam namirnice koje uvijek možete imati pri ruci:

Voćni smoothie

voćni smoothie

Beneficije koje nam pruža svakodnevno konzumiranje voća i povrća vidljive su odmah. Posegnite za blenderom i omiljeno sezonsko voće ili povrće konzumirajte kao zamjenu za mali obrok. Količina energije koju ćete dobiti, dat će vam dodatni poticaj da svako jutro započnete s ovom zdravom navikom.

Tamna čokolada

tamna čokolada

Sladokusci znaju da je tamna čokolada izvrsna alternativa za mnoštvo slatkiša koje nas mami sa polica. Jednostavni ugljikohidrati i šećeri osim što škode loše našem organizmu, čine nas umornima. Međutim, antioksidansi u tamnoj čokoloadi  podižu rasploženje i štite kardiovaskularni sistem. Najzdravije su one sa velikim postotkom kakaa (85 ili 90%), po mogućnosti organske. U ničemu nije dobro pretjerivati, ali preko dana možete uživati u kojoj kockici zdrave čokolade.

Zeleni čaj

zeleni čaj

Važnost hidratacije organizma i čišćenje toksina u proljetnim danima treba postati proritet. Zasićeni masnom i teškom hranom, vapimo za boljom probavom i jačanjem imuniteta. Mnoga istraživanja su pokazala beneficije čajeva i ostalih prirodnih napitaka u borbi protiv umora i masnoća. Zeleni čaj je cijenjen napitak u azijskim zemljama, ubrzava metabolizam, a možete ga zasladiti sa žlicom prirodnog meda ili par kapi svježih limuna.

Kokosovo mlijeko

kokosovo mlijeko

Ako ste navikli piti kravlje mlijeko, probajte još jedan zdrav produkt prirode koji se često koristi u tropskim kuhinjama. Vegani obožavaju kokosovo mlijeko jer je iznimno hranjivo i ima razne svrhe u kuhinji, pogotovo veganskoj i egzotičnoj. Bogato je vitaminima, laurinskom kiselinom kao i željezom, selenom, natrijem, kalcijem, magnezijem i fosforom. Osim njega tu je i sve popularnije bademovo te sojino mlijeko.

Orašasti plodovi

orašasti plodovi
Orašasti plodovi su zdrave grickalice bogate nutrijantima, koje pomažu u borbi protiv bolesti, produžuju život i zasit će vas na duže vrijeme. Kad ih uvrstite u svoju prehranu, nećete posezati za nezdravim obrocima. Orasi, bademi, lješnjaci, kikirikiji su superhrana novog doba.

Foto: Shutterstock

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori