Sve što morate probati kad se zateknete u Milanu

Sve što morate probati kad se
zateknete u Milanu

edita-simic-milano-Galleria_Vittorio_Emanuele

Galleria Vittorio Emanuele

Prvi put u Milanu, ali po stoti put sam se uvjerila koliko je Italija prekrasna zemlja.

Ljudi, arhitektura, hrana, način života, opet hrana i tako u nedogled.

Putovala sam s prijateljicom, doslovno samo na vikend, od petka ujutro do nedjelje navečer.

edita-simic-milano-Duomo

Duomo

Kao što već znate, štreberica je otišla na putovanje i domaću zadaću sam svakako napravila. I ostalo mi je preporuka koje nismo stigle obići.

Iako neki kažu da ih Milano nije pretjerano oduševio, mene je! Ostala bih bar mjesec dana, istražila svaki kutak i znam da bi mi bilo malo. Definitivno ima određenu dozu eklektičnosti, pogotovo kada se maknete iz strogog centra, talijanskog šarma i europskog duha.

Navigli

Prije puta sam sasvim slučajno naišla na izvrstan vodič! Zove se “LOST IN” (www.lostin.com) te pokriva gradove Berlin, Pariz, Amsterdam, London, Beč, Barcelonu, New York, Frankfurt, Stockholm, Los Angeles i Milano. Radi se o malim knjižicama koje su koncipirane po principu intervjua. Ljudi koji žive u jednom od spomenutih gradova nabrajaju svoja najdraža mjesta bilo da se radi o barovima, restoranima, galerijama, muzejima itd. Kupila sam “Milano” i mogu vam reći da su preporuke bile izvrsne.

Krenimo!

edita-simic-milano-Navigli

Pavé

www.pavemilano.com

Prvi dan. Odmah pri dolasku krenule smo na brunch. Šarmantno mjesto koje poslužuje vlastita peciva te sendviče u sourdough kruhu koji također peku sami. Bomba! Kombinacije kao da su mene pitali  – dimljeni losos, sirovi špinat i majoneza od limete ili mortadela, sir, rukola i pistachio. Teško da možete pogriješiti, ali ova zadnja kombinacija je bila savršena. Kava je kao i na većini mjesta u Italiji bila odlična, pogotovo ako dođete iz Njemačke. Poslužuju i skroman izbor cijeđenih sokova, ali dobro su nam došli! Cijene pristojne.

edita-simic-milano-Pave1

edita-simic-milano-Pave2

La Rinascente Rooftop bar

www.rinascente.it

Ovdje smo sjele isključivo radi pogleda što nikako ne znači da je bilo loše. Uostalom, dobro dođe malo sjesti nakon obveznog naslikavanja ispred Duoma. Neprestano vam donose čips i masline (besplatno) stoga slobodno navalite! Aperol Spritz i afogatto su u Italiji obvezni, na vama je da izaberete gdje ćete u njima uživati. Sve je bilo super osim što smo jako dugo čekale narudžbu, sigurno 30-ak minuta. Cijene, prilagođene lokaciji, što bi u prijevodu značilo Aperol Spritz, afogatto i dvije male boce mineralne vode – 30 eura.

edita-simic-milano-La_Rinascente

Dry Milano

www.drymilano.it

Pizza i Italija. Kombinacija iz snova! Odlučile smo se na malo moderniju verziju i nismo požalile. Relativno novije mjesto u Milanu, na više lokacija, koje sparuje koktele i gourmet pizzu. Vrhunski sastojci, sve rade sami, jako lijepo sređeno, uživale smo. Jedina zamjerka, pizza je bila nešto manja, malo smo ostale gladne pa smo naručile još jednu. Kokteli su oko 12 eura, pizza u prosjeku 15 eura. Nešto skuplje, ali kada vam se onaj umak od rajčica rasplamsa u ustima, vrijedi!

Milano

edita-simic-milano-Dry_Milano2

Acai Frullateria

www.acai-frullateria.com

Dan drugi. Nakon pizze i koktela, zdraviji doručak. Mali cafe, sa samo 2 stola, više funkcionira po principu “to go”. Prodaju acai zdjele s različitom prilozima (granola, voće itd.). Ovo definitivno nije najbolja acai zdjela koju sam pojela niti najbolje mjesto zdrave hrane koje sam posjetila. Ali primijetila sam da Milano nema puno ovakvih mjesta stoga ako želite imati na popisu nešto zdraviji izbor svakako otiđite. Cijena acai zdjele je oko 6 eura, espresso je bio OK, prijateljica nije bila zadovoljna s cappuccinom.

Milano

Al fresco

www.alfrescomilano.it

I onda mi se dogodila početnička greška, a početnica nisam… Zaboravila sam da velika većina restorana radi dvokratno i taman kada smo ogladnile i skoro došle do restorana gdje smo htjele ručati, Google me upozorio na radno vrijeme. Restoran je bio zatvoren. Kako smo navečer već imale rezerviranu večeru, ova preporuka je ostavljena za neki drugi put. Baš mi je bilo žao, ali kako vjerujem izvoru svakako ću je spomenuti – restoran se zove “Al fresco”. Zbog njihovog dvokratnog radnog vremena i neradne nedjelje za veliku većinu restorana, propustile smo još jednu preporuku “Pastamadre”! Otiđite umjesto mene i javite dojmove…

Il Panzerotto

Bile smo u blizini kanala, ostale bez ručka, gladne kao pas! Vjerujte mi, bile bi pojele bilo što. Ušle smo u prvo mjesto koje je bilo otvoreno. Zapravo je više kiosk koji prodaje piće, ali imaju i manji izbor foccacia. Na kraju nisu bile loše ili smo mi možda bile pregladne. Ali ako se nađete na istom mjestu, u istoj situaciji, samo da znate – it’s OK!

edita-simic-milano-Il_Panzerotto

Sofa cafe

www.sofacafe.it

Odmah pored, sjele smo na Marrocchino (espresso, mlijeko i kakao). Šarmantan cafe koji nas je dosta podsjetio na Berlin. Na kraju smo vidjele da i oni imaju nešto za prezalogajiti, ali nema veze, bila je nama dobra i naša foccacia iz kioska. Tik uz kanal, s prekrasnim pogledom i berlinskim interijerom, možete uživati u vašoj popodnevnoj kavi okruženi uglavnom mlađom talijanskom populacijom.

edita-simic-milano-Sofa_Cafe1

edita-simic-milano-Sofa_Cafe2

RivaReno Gelato

www.rivareno.com

Ah… ima li igdje sladoleda kao u Italiji?! Na ovu gelateriju smo naišle slučajno, pa kad smo već prolazile, zašto ne probati! Da, od svega što sam mogla naručiti, ja sam naručila svoju čokoladu. I bila je odličnaaaaaaa! Inače svi idu u Ciacco, gelateriju koja se nalazi odmah pored Duoma i uvijek je velik red. Tamo na kraju nismo otišle, ali smo bile prezadovoljne ovim spontanim izborom.

edita-simic-milano-RivaReno

Nobu Milano

www.noburestaurants.com

Pretpostavljam da Nobu koncept ne moram puno predstavljati. U Europi ga ima u svega nekoliko gradova stoga smo iskoristile priliku. Moja najdraža kuhinja je japanska i po cijele dane bih mogla jesti sirovu ribu. Ali kako samo Japanci spremaju meso… Još kada dobijete talijanske raviole punjene japanskom govedinom s maslacem od tartufa – savršeno! Imaju cjenovno povoljnije menije za ručak, no večeru ćete sigurno platiti minimalno 100 eura! Nobu ili shopping? Definitivno Nobu!

edita-simic-milano-Nobu_Milano2 edita-simic-milano-Nobu_Milano

San Pietro

www.sanpietrocafe.com

Ovaj cafe, enoteka, bistro i concept store nam se nalazio odmah nasuprot hotela stoga smo treći dan završile ovdje na doručku. Imaju dobar izbor peciva, svježe cijeđene sokove, lijepo uređen interijer, dućan po kojem možete prošetati, možda ponešto shoppingirati, navečer je odličan za uživanje u čaši vina. Zadržale smo se kratko i bile samo na brzinskom doručku, ali svakako je bilo slatko.

edita-simic-milano-San_Pietro

Eataly

www.eataly.net

Dućan talijanskih delikatesa – ovome bih mogla posvetiti cijeli članak! Nema čega nema, od kuharica do vina, a što je najbolje, možete i nešto pojesti. Samo da prošetate i prevrćete proizvode po rukama, iskustvo je. Da smo imale vremena i veće kovčege, ovdje bi se zadržale bar pola dana!

edita-simic-milano-Eataly1

10 Corso Como

www.10corsocomo.com

Odmah pored, nalazi se ovaj concept store. Obožavam concept storeove! Odjeća je uglavnom uvijek jako skupa, ali zato možete pronaći izvrsne časopise, kuharice, pokoji komad unikatnog posuđa, mirisne svijeće i parfeme koje možete kupiti samo na ovakvim mjestima. Gotovo nisam bila u concept storeu koji me nije oduševio dizajnom, ni ovaj nije bio iznimka. Svakako otiđite, prošetajte, popijte kavu ili prezalogajite tjesteninu. Čarobno je!

edita-simic-milano-10_Como_Corso

Kratko i slatko! Milano vidimo se opet!

Za više gastro doživljaja pratite moj Instagram i Facebook profil te Kuživancija blog.