Doručak za male i velike

Svi znamo da je doručak najvažniji obrok u danu. Međutim, dosta je bitno što ćete jesti za doručak jer nije sve što pojedemo ujutro jednako dobro. Naročito za vaše mališane. Bez obzira imate li obiteljski doručak ili svatko pojede nešto ‘na brzinu’, pokušajte započeti dan zdravim namirnicama. Ako vaša djeca ne vole voće ili smoothie, postoje i drugi načini da im osigurate dobar početak dana i puno energije.

dorucakblog2

S obzirom da najviše volim započeti svoj dan smoothiem, ponekad si priuštim i omiljeni doručak iz djetinjstva – maslac i džem. 🙂 A vole ga i moja djeca. Naravno, sve namirnice su bio, pa me manje peče savjest jer džem koji koristim sadrži samo voće i jabučni pektin, a umjesto šećera zaslađen je agavinim sirupom. Omiljeni bio džemovi u mojoj obitelji su od borovnice i marelice, postoje još i od trešnje, jagode, šumskog voća, a možete ih pronaći u svim dućanima zdrave hrane. Maslac je također napravljen od bio mlijeka i vjerujte mi da se osjeti razlika u okusu. Najčešće ga mažemo na tost (dobar izbor su od pira ili kamuta) ili još bolje – domaći kruh.

dorucakblog3

Uz ovakav doručak volim pojesti i kvalitetan jogurt, a to je odličan izbor i za vas i za vaše mališane jer sadrži vitamine B skupine, kalcij i probiotike koji su jako korisni za cjelokupno zdravlje. Uz to jogurt je odličan izbor ako ne podnosite mlijeko jer je fermentirani proizvod. Izbor bio jogurta je sve veći i na našem tržištu, pa se tako mogu naći u raznim okusima i kombinacijama, od onih manje masnih do punomasnih, voćnih, kremastih, u obliku napitka, kefira… Osobno preferiram sve mliječne proizvode njemačke tvrtke Andechser, vodećeg europskog proizvođača organskog mlijeka i mliječnih proizvoda koji imaju dugogodišnju tradiciju i široku paletu prefinih proizvoda. Kad jednom probate neki od njihovih jogurta, teško ćete zaboraviti taj okus. 😉

dorucakblog4

Neka svaki doručak bude drugačiji, igrajte se okusima i kombinacijama, u jogurt ubacite svježe voće ili zobene pahuljice, dopustite djeci da sami odaberu namirnice i naprave svoj voćni jogurt. U svakoj prilici probajte umetnuti nešto zdravo poput goji bobica, sjemenki konoplje, suhih datulja ili marelica, orašastih plodova…

dorucakblog5

Kada ste u žurbi doručak također može biti zdrav – izmiksajte u blenderu omiljeno voće u kombinaciji s bademovim mlijekom i za 5 minuta imate izvrstan, brz i energetski shake koji može biti doručak za cijelu obitelj. Ili narežite svježe voće na tanjur i poslužite djeci na maštovit način, a sebi možete spremiti u posudu i ponijeti na posao. Vikendom kada smo svi doma, priuštimo si kraljevski doručak – od svega po malo. 🙂 Smoothie, maslac, džem, topli kruh, jogurt, kava, voće… što više toga na stolu, to bolje!

dorucakblog1

Raznolikost je najvažnija u prehrani, pa pokušavam i sebi i svojoj obitelji pružiti što veći izbor namirnica i različitih boja i okusa, a samim time i hranjivih sastojaka. Nijedan obrok ne mora biti dosadan, malo mašte i šarenila i sve odmah izgleda bolje i privlačnije, a na taj način ćete i svojoj djeci pružiti dobre temelje za zdravu i uravnoteženu prehranu u budućnosti. I naravno, probajte uvijek izabrati proizvode iz bio uzgoja ili bar svježe namirnice bez aditiva, konzervansa i štetnih sastojaka.

dorucakblog6

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori