60 godina Ghetaldus optike

Ghetaldus1

Ghetaldus optika ove godine slavi 60 godina postojanja, a povodom ove velike obljetnice koju tvrtka obilježava, snimljena je kampanja za 2017. godinu. Ona ima posebnu simboliku i nastala je kao zahvala svim dosadašnjim kupcima na vjernosti, ali i svim budućim kupcima čije vrijeme tek dolazi. Vizuali slave ljepotu, modu i bezvremenski stil i u prvi plan stavljaju ljubav prema naočalama i modnim dodacima, koja je zajednička svim generacijama.

Ghetaldus2

Kao zvijezde ove kampanje zato su odabrani šezdesetogodišnji Philippe Dumas, francuski model koji uspješno radi na svjetskoj modnoj sceni, Zvončica Vučković, jedna od najdugovječnijih i najuspješnijih hrvatskih manekenki, te mlada Mirna Bralić, mankenka iz redova agencije Talia models. Svaki od modela utjelovljuje stil i stav po kojima je Ghetaldus poznat, kao i odvažnost i karakter.

Ghetaldus3

No, kampanja nije jedino što je Ghetaldus optika predstavila početkom ove godine, jer je prezentiran i njen novi vizualni identitet, kao i redizajn logotipa brenda. Povodom velikog rođendana Ghetladus tim priprema i veliki slavljenički party kojim će proslaviti ovaj lijepi jubilej. U centru grada u najstarijoj i najpoznatijoj optici proslavit će se šest desetljeća tradicije, te nazdraviti novom dobu koji je pred Ghetaldusom. Web stranicu brenda posjetite ovdje.

 

Photo: Jelena Balić

Make up: Marija Butković

Hair: frizerski studio Opium

Production: young&lovely

Modeli u kampanji nose naočale Fendi, Celine i Hugo Boss koji su dio portfelja Safilo grupe.

Komentari