6 koraka uz koje će vam jutarnja tjelovježba postati rutina

wildfox

Sezona tjelovježbe, rekreacije i pripreme vlastite forme za ljeto u punom je jeku, a kako bi zablistali na plaži nije nužno da vježbanje prakticirate isključivo u popodnevnim ili večernjim satima. Jutro je odličan dio dana za aktivnost, za razbuditi organizam i osvježiti se, a nedostaje li vam još ono malo motivacije za ranije ustajanje iz udobnosti vlastitog kreveta, donosimo vam 6 koraka uz koje vam to i neće tako teško pasti i uz koje ćete jutarnju tjelovježbu učiniti svojom rutinom.

Počnite vježbati ujutro jedan dan u tjednu

Ako do sada niste imali naviku rekreirati se nakon ustajanja iz kreveta, nemojte brzati i nagliti. Započnite malim koracima i ovu praksu uvedite jedan dan u tjednu, kada vam to s obzirom na obaveze najviše odgovara. Zadržite se na tom tempu nekoliko tjedana – možda vam se on čini prespor i nedovoljno ambiciozan, no uzmite si to vrijeme da pripremite vlastiti organizam na ranojutarnju aktivnost i nešto drugačiji ritam od dosadašnjeg. S vremenom će vam biti mnogo lakše naviknuti se i na više jutarnjih treninga u jednome tjednu.

WILDFOX FALL/WINTER 13 photographed by Mark Hunter / The Cobrasnake

Pretplatite se na željenu aktivnost

Buđenje sat ili dva ranije no što to običavate činiti može biti vrlo demotivirajuće i uvijek je najlakše stisnuti onaj ‘snooze’ gumbić na budilici i vratiti se spavanju. No, želite li vježbanje jutrima učiniti standardom, preduhitrite sami sebe jednim vrlo jednostavnim trikom. Odlazak u teretanu ili na jogu već ste vjerojatno platili za mjesec dana unaprijed, a možete to učiniti i za nekoliko mjeseci u komadu ili čak pola godine. Osim što ćete na taj način uštedjeti, pretplata na vašu omiljenu aktivnost bit će dovoljno dobar motiv da se njome zbilja i bavite kroz zadani period.

Fokusirajte se na to kako se osjećate nakon vježbanja

Nakon prvih nekoliko pokušaja, koji mogu djelovati naporno i obeshrabrujuće, vrlo je lako odustati i vratiti se starim navikama. Kako vam se to ne bi dogodilo, fokus stavite na onaj osjećaj koji prostruji vašim umom i tijelom po završetku vježbanja. Za to su zaslužni endorfini koji se oslobađanju tijekom tjelesne aktivnosti, stoga razmislite o tome koliko se dobro osjećate nakon tjelovježbe i koliko ste time doprinjeli svom zdravlju i svojoj formi. Vrlo brzo taj će osjećaj nadvladati onaj lošiji koji vas obuzme kada rano ujutro ustajete iz kreveta.

wildfox2-1

Ustanite ranije zbog tjelovježbe i organizirajte si dan

U mnogim situacijama teško nam je ustati iz kreveta i odgađamo to do trenutka koji je ujedno i zadnji čas za buđenje, spremanje za posao, školu ili neku drugu obavezu. Ta jutarnja strka zna nam obilježiti i ostatak dana. Ustanete li dovoljno rano i odradite li pola sata do sat vremena konkretne tjelovježbe, vrlo lako ćete se razbuditi i napuniti energijom, koja će vam pomoći da fokusirano nastavite obavljati svoje zadatke, a razina stresa u organizmu samim time drastično će se smanjiti. Vrlo vjerojatno stići ćete posvetiti pozornost doručku, pripremiti si zdravi obrok za posao i čiste glave krenuti u nove dnevne izazove.

Podijelite radost jutarnjeg vježbanja s kolegama

Na početku ovog jutarnjeg izazova koji bi vam mogao postati rutina, obavijestite bliske si ljude iz poslovne okoline o tome što pokušavate napraviti za sebe. Svaki puta kada ste vježbali i nakon toga dođete na posao, sigurno će ih zanimati kako napredujete, a vi s njima možete podijeliti sve detalje, koliko vam je lagano ili teško bilo vježbati ujutro i na taj način i dalje se motivirati na konkretno iskorištavanje jutarnjih sati koje imate na raspolaganju.

kosavjezbanje1

S vremenom pojačajte intenzitet jutarnjih treninga

Nakon mjesec dana probe, kada se shvatili da vam dosadašnji tempo odlično odgovara, vrijeme je da letvicu podignete više. Pojačajte intenzitet jutarnjih trenda, i to po principu vježbate li utorkom, sada u kombinaciju ubacite i četvrtak. Kada će vam to odgovarati, odlučite se i na tri treninga tjedno te na taj način sami sebi diktirajte ritam i vrijeme u kojem ćete postići zdravu formu i malim koracima stići do velikog cilja. Osim toga, nagradite sami sebe za ostvareno, poklonite si masažu, kozmetički tretman ili nešto slično, što će vam poslužiti kao odlična motivacija za dalje.

Foto: Wildfox Couture

Komentari