10 koraka do najslađeg sna

Dormeo krevet 1

Znate li da sve što radite tijekom dana ima značajan utjecaj na vaš san i može pridonijeti nesanici? Dnevni ritam, a posebno onaj neposredno prije spavanja, može dovesti do nemogućnosti zaspivanja, noćnog buđenja, ukratko do nekvalitetnog sna nakon kojeg se budimo umorni.

Srećom, postoji termin ‘higijena spavanja’ koji se odnosi na niz navika i rituala kojima možete poboljšati kvalitetu sna. Ako imate problema sa spavanjem ili samo želite poboljšati san, isprobajte ove trikove za bolju ‘higijenu sna’.

1. Budite se uvijek u isto vrijeme, čak i vikendom. Tijelo ima svoj unutarnji sat. Pomozite mu da radi kako treba.

2. Idite na počinak dovoljno rano da osigurate minimum 7 sati sna. Ukoliko se budite u 7h, najkasnije do 23h morate biti u krevetu.

3. Na odlazite na počinak ukoliko niste pospani. Vrijeme je za spavanje, a vi niste umorni. Pročitajte par stranica opuštajuće knjige radije nego da se satima vrtite po krevetu.

Dormeo 2

4. Ako ne zaspete u roku od 20 minuta, ustanite iz kreveta i učinite nešto što vas relaksira dok ponovo ne osjetite umor.

5. Uvedite relaksirajuće rituale prije spavanja. Načini opuštanja su individualni. Za nekoga to može biti čitanje knjige, tuširanje, topla kupka. Izaberite ono što vas relaksira.

6. Koristite krevet samo za spavanje. Ako vaš mozak povezuje spavaću sobu sa spavanjem, lakše ćete zaspate. Sav posao i brige ostavite ispred vrata spavaće sobe. Pritom ne zaboravite kako je temelj za kvalitetan odmor upravo pravilno odabran madrac.

Kada birate madrac, planirajte vrijeme za tu kupovinu i odaberite onaj koji odgovara baš vama! Dormeo AIR PLUS madrace odlikuje odličan stupanj potpore i različite su tvrdoće u gornjem dijelu, tako da svatko može odabrati madrac prema vlastitim potrebama. Mekši madrac AIR PLUS LUX češće će odabrati oni koji vole spavati na boku, a nešto tvrđi madrac AIR PLUS COMFORT može odgovarati osobama koje vole spavati na trbuhu ili leđima. Madrac AIR PLUS SELECT mogu odabrati oni spavači koji su skloni mijenjanju položaja tijekom noći.

DORMEO AIR PLUS madraci su prozračni te u njima ne dolazi do nakupljanja vlage, a posljedično i bakterija i grinja koje mogu biti uzrok alergija.  Octaspring opruge koje čine jezgru madraca sprečavaju prenosivost pokreta. To znači da vas okretanje vašeg partnera tijekom noći neće više buditi. DORMEO AIR PLUS madraci imaju nekoliko zona potpore pa nećete osjetiti pritisak na određenim dijelovima tijela te ćete spavati mirnije i kvalitetnije. Više o pravilnom odabiru madraca pročitajte na Dormeo stranicama.

Dormeo 5

7. U sobi osigurajte mir, relaksirajući ugođaj te optimalnu temperaturu. Idealna temperatura spavaće sobe je između 18 i 22 stupnja.

8. Ugasite svjetla (isto vrijedi i za mobitele, laptope, TV). Omogućite organizmu proizvodnju melatonina, hormona koji se luči isključivo za vrijeme noći tj. tame.

9. Ne jedite obilne obroke prije spavanja. Bilo da ste gladni ili previše siti, jednako ćete teško zaspati. Rješenje je u umjerenosti.

10. Izbjegavajte konzumiranje kave i alkohola kasno popodne i navečer. Kava na mozak djeluje čak šest sati nakon što je konzumiramo. Također, alkohol će vas učiniti pospanima, ali loše utječe na kvalitetu sna.

Dormeo 3

Komentari